Klart for første møte for nytt styre

Det nye styret fortsetter å styrke forbundets rolle som interesseorganisasjon for de som tjenestegjør i Sivilforsvaret. Styret legger kursen videre for forbundet.

19. – 20. oktober holdes styremøte på Gardermoen. Dette er det første møte med styret som ble valgt ved representantskapsmøtet i mai. Mange av sakene på styremøtet vil dreie seg om tiltak for å drive foreningen videre og fordele styrets oppgaver mellom styrets medlemmer.

De tjenestepliktige i Sivilforsvarsforbundet vil være et sentralt tema for styret på dette møtet. Styret vil diskutere hvordan forbundet på best mulig måte kan ivareta sivilforsvarsmannskapets interesser, og hvordan NSFF kan bli en naturlig samarbeidspartner for den enkelte av Sivilforsvarets mannskaper.

Forbundets økte oppmerksomhet på forhold som angår de som tjenestegjør i Sivilforsvaret, gjenspeiles i styrets sammensetning. Samtlige styremedlemmer av forbundsstyret i NSFF tjenestgjør i Sivilforsvaret.